1 Ağustos 2014 Cuma

Kasa Yenileme

İngilizcede do ıt yourself diye gecen-kısaltma adıyla dıy- Türkçe karşılıgı geri dönüşüm olan projeler ilgi alanlarımdan biri.İnternette dolaşırken bu projelere bakmadan edemiyorum.Özellikle yaratıcılığı hat safhasına kadar kullanan bir çok insan görüyorum ve onları ayakta alkışlıyorum.
Benim yaptıklarım ise basit şeyler.Ama olsun tekrar kullanıma acıyorum :)
Depoda böyle mini bir kasa bulmuştum.Sanırım çilek kasasıydı(olsada yesek) Dedim gel takıl peşime misafirim ol oda kırmadı sağolsun:)
Evirdim çevirdim,yıkadım pakladım.İlk önce beyaza boyadım.Aksilik bu ya boya bitti bazı yerlere yetişmedi. Ama o anda yapmalıydım sonra hevesim kaçardı.Sonra böyle bişey çıktı ortaya.
Birde evadan fiyonk yaptım ortasına yapıştırıverdim oldu bitti.Öyle böyle ben sevdim Bulunduğu yere renk katsın yeter.Basit bir geri dönüşüm fikri.İleride başka şekillere girebilir;)Şimdilik ponponlarım ikamet ediyor.Dergi,kitap koyulabilir Mutfakta kullanılabilir.Hatta tepsi bile olabilir.Hayallerinize ket vurmayın.Eşyalar türlü türlü amaçlar için kullanılabilir.
Hoşçakalın efendim Mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder