1 Aralık 2014 Pazartesi

Soslu mısır denedinizmi?

Selam.
Nasılsın blog?
Beni sorarsan iyiyle kötü arasındaym diyebilirim.Şöyleki bunalıma girecek kadar derdim yok.Ufak tefek sorunlar,sınavlar dışında.Amannn bırakalım bu tatsız konuları.
Eh kış geceleri malum.Bu upuzun gecelerde ders calısayım diyorum olmuyor bi hobi edineyim diyorum oda olmuyor.En sonunda mutfaga giriyimde kilo alayım diyorum o çok güzel oluyor işte!
Bu akşamda canım cips isteyince markete gitmeye üşendim mısır patlatayım dedim nasıl olsa oda cips gibi atıştırmalık:)Eh bunun bana cipsi hatırlatması gerektiğini düşünerek bi sos hazırlasam şöyle bandıra bandıra yesem nasıl olur diye düşündüm.Neden olmasınki? koydum mayonezi yogurdu baharatları(sumak,nane) misss gibi mideye indirdim 
Gercekten güzel oldu.Çok çok tavsiye ederim.Deneyin denettirin.
Bi blogum oldugunu hatırlayıp neden bloga koymuyorum dedim,koydum.
Böyle orjinal fikirlere bayılırım.
Mutlu kış geceleri.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder